Thursday, November 4, 2010

Nasi Lemak Satu??

menu aku breakfast n lunch arini ialah nasi lemak buatan lani. sungguh enak rasanya smpai tambah 2x walaupun aku tau penangan nasi lemak boleh wat aku terbunuh ketika study HRM. tapi nafsu makan menguasai diri.xleh nak watpe la.gembira aku menambah nasi. Nasi lemak menjadi lebih enak bila lani sediakn sambal n laut pauk yg istimewa sprti sambal udang, ayam goreng tepung, telur rebus, ikan bilis gorng, kacang goreng n timun.Bau ayam grg je dah ckup wat perut aku berbunyi. siap lani masak aku trus duk dpan meja.aini ada skali. tggu Ramona xmuncul2 dri biliknya.aku pun bertekad makan jela tanpa memikirkan Ramona Ramli.Ramona masih lagi dibuai mmpi yg indah.hahaha.maklumla die masih teringat2 tangan baby lembut, pipi baby tembam.mungkin dlam mimpi Ramona ada babak tu.hahaha.apa2 pun thanzs lani coz masak nasi lemak tuk kitaorg..pasni leh masak lagi..

No comments:

Post a Comment