Thursday, November 4, 2010

Aduh, kepala aku sakit rupanya

al kisah satu patg pas solat asar.aku bgn tido trus solat asar..dah lmbt.aku tertido.bese la dah ngtuk tido la.nk wat pa lg di ptg yg damai dgn suara Ramona ramli kat ruang tamu..hahaha..balik pd citer asal cm mana aku leh terantuk katil..seingat aku dah lama aku xterantuk cm ptg tdi.pas kena trus senyap kejap.rasa cm weng2 jap.nak qiyau pun ada gak.mujoq xdak org xnampak..lani masih dibuai mimpi di ulek mayang. aku pun duk atas katil urut2 kpla.. Malm td kuar toilet aku pgang kpla aku tba2 rasa benjol. Pastu aku suh imah rsa kpla aku n dia jwab aku nmpak benjol la.hahaha.patut stdy hrm xleh msuk dah..pastu kpla berdenyut2..maklumla kanak2 dah lama x terantuk.. sekian,cek nak tidoq.ngtuk..sok nak blajar.

No comments:

Post a Comment