Friday, March 4, 2011

Aksi Di Tepi Tasik

Pagi tadi aku bgn awal utk berjoging..Maklum la badan dah makin mengecik.(.......).Dah setahun x bersukan.jadi arini pun aku pun berazam nak ikut imah n aini jogging..pagi2 lagi aku dah bgn. Pas solat subuh aku online kejap.nak sempurnakan game aku hari2 yg aku main..main game tu wajib.kalu x,xsempurna hidup.

Tepat 7.30 pagi kitorg gerak pg kat tempat bese kat sek 7 org joging.kat mana lagi kalu bkn kat tasik.pagi2 joging bnyk manfaat die.cth die 1)xpanas, 2)org xramai 3)bdn masih segar maklum la otak xpk tuk wat apa2 lagi pgi2.ni idea imah.

Sebelum sampai tasik, imah dah nak mamt yg tegur die ari selasa aritu.aku pun tgk la mmat tu yg memakai baju warna merah n bersam2 makcik sambil membuat taici kot xsilap aku la.. Sampai je kat tasik,aku kua dri kete.Pastu jalan2 dulu nk panaskan badan.

Sambil ktorg jalan2,tiba2 ternampak satu aksi yg menjijikan..ish2...masyallah..sungguh memalukan..org yg melakukannya adalah perempuan bertudung,lagi memalukan. Kesian org2 yg bertudung di pandang hina oleh sebab2 org cm mereka2 yg xde otak. Seperti bese,aku imah n aini pun, membuka mulut la..xde keje lain ke,di khalayak ramai plak tu..tapi kitaorg ignore jela diorg yg bermoral tu.

Kami pun meneruskan hajat kami untuk berjoging..kami berjoging sendiri2,xkisah nak lambt ke cepat..kuat stamina cepat la,kalau kurang stamina cm aku ni,sure la xlarat.dah setahun bdn ni xberlari.jadi semput gak aku td..kami meneruskan joging sampai cukup stu pusingan. So, sampai kat tempat awal td..

Aksi2 itu sudah bertukar kedudukan.mesti nak tau kan apa aksi yg kitorg tgk pg td..

Nak start joging:
  • si pempuan tido di atas peha laki tu.di atas pangkin org nak beritirehat bukan wat aktiviti yg xsepatutnya.
Habis pusingn pertama:

  • Si pempuan tukar posisi plak..mereka berbual2 ngn gembira sekali.ok,la cmtu,xla org pdng hina kat diorg tu.
Habis pusingn kedua:

  • Si pempuan kembali ke posisi pertama,tido smula atas peha laki tu balik.ish2...tadi ingat kan dah ok.
Tamat,nak balik pg ke kete:

  • Last sekali tido bersama2 atas pangkin tu.ish2....lagi la teruk.si pempuan tido atas tgn lelaki tu..mujur xberpeluk je lagi..kalu x,xtau la.
Masa kitorg lalu,nampak la laki tu pura2 tido, pada masa yg sama adala org2 lain nk g duduk kat pangkin tu,mulanya org2 tu xpersan kot ada org.. Bila dah perasan diorg pun lari.Org yg tgk yg malu ngn diorg bukan diorg yg malu ngn penonton2 ni..Ni la, pentanda duni di akhir zaman.

Apa yg aku dapt ari???
  1. Penat,tapi berbaloi gak dpt membakar lemak yg tepu ni.
  2. Melihat aksi yg xsepatutnya.
  3. Badan skit2 dah lama xbersenam
  4. Dapat pakai sport shoes baru.hahhaa
  5. Moga2 impian tercapai.
Majulah sukan untuk negara.

No comments:

Post a Comment